piątek, 10 kwietnia 2015

Reklama w Internecie

Pozycjonowanie to ostatnimi czasy bardzo istotna gałąź rynku. Krótko o AdWords oraz pozycjonowanie katowice. Zapraszam

Facebook i biznes - udane małżeństwo?

Social media to modny temat. Pisze się wiele o tym jakie dają możliwości, mówi się też o niebezpieczeństwach.

Konto na fejsie ma prawie każdy. Mało kto niestety publikuje tam materiały w sposób przemyślany - zdjęcia dzieci, mieszkań, aut, zdjęcia z wakacji, z imprez. Lajkowanie czego popadnie , chętniej to co publikujemy na Facebooku, ma znaczenie w "realu". Jeżeli wysyłamy CV, bo chcemy mieć pracę, możemy być pewni, że zanim szef nas zatrudni, to przejrzy nasz profil. Czy jest się czego bać?
Jeżeli nie publikujemy wszystkiego jak leci, nie rozdajemy lajków zbyt hojnie, to możemy być bezpieczni. Jednak każdy może dowiedzieć się co lubimy, na kogo głosujemy, jakie są nasze poglądy, na co wydajemy kasę, na jakim poziomie żyjemy, jakie mamy zwierzęta/dzieci/partnerów...

To są treści prywatne. I w tej sferze powinny takie pozostać. Pamiętajmy, że to świadczy o nas, możemy byc potencjalnie bardzo dobrymi pracownikami, ale jeżeli na swojej tablicy źle wyrażamy się o swoim poprzednim pracodawcy (lub co gorsza - o obecnym) to może nam zamknąć drzwi do kariery. Tak więc - publikujmy treści w portalach społecznościowych w sposób bardziej przemyślany - to się opłaci.


Jeśli nie ma twojej firmy w Google - tracisz

SEO z punktu widzenia pozycjonera to nie jest taka łatwa praca. Wielu właścicieli firm nie rozumie, dlaczego nie ma błyskawicznym efektów, lub czemu jest coraz drożej.

Trzeba zrozumieć jeden prosty fakt - to, że SEO jest coraz bardziej popularne i staje się czymś tak oczywistym dla firmy, jak strona www, ma to swoje dobre i złe strony.


A co z AdWords?

Po drugie - AdWords. To dobre uzupełnienie pozycjonowania, jeśli potrzebujesz efektów natychmiast i możesz ponieść większe koszty. Często obsługą kampanii zajmują się te same firmy, które oferują SEO.

Po trzecie - social media. Tu zakres może być różny, ponieważ zależy od branży. Fanpejdż na Facebooku można z powodzenie prowadzić samodzielnie, jednak jeżeli n ie masz do tego czasu, lub weny - zainwestuj w dobrego copywritera. Sam fanpejdż dobrze działa wizerunkowo, o bezpośrednie korzyści raczej ciężko.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz