wtorek, 2 grudnia 2014

O bhp

Na ten temat warto poczytać doradztwo bhp.

Oraz oczywiście nasz poradnik.

Natomiast z innej strony

Tym razem temat nieco inny niż poprzednio. Aczkolwiek wszystko kręci się wokół jednego.

Obsługa firmy w kwestii bezpieczeństwa pracy wiąże się z wykonywaniem wielu obowiązków. Jednym z aspektów tego zagadnienia jest opracowywanie instrukcji bhp. Instrukcje takie są wymagane praktycznie na każdym stanowisku pracy. Warto to zadanie powierzyć profesjonalnej firmie. Odniosę się jeszcze do innej kwestii.

Outsourcing polega na przeniesieniu części zadań z naszej firmy na firmę zewnętrzną. Często spotykanym wykorzystaniem tego rodzaju kompleksowych usług jest księgowość czy też BHP. Podobnie wygląda kwestia sprawy, którą zaraz poruszę.

Kwestie bhp w firmie to nie tylko szkolenia pracowników ale także wiele kwestii związanych ze służbą bhp. Tak więc nawet jeśli zlecisz szkolenie pracowników zewnętrznej firmie to musisz zadbać o wiele aspektów. Tak więc warto pozbyć się całego bhp i zlecić wszystko zewnętrznej firmie. Natomiast z innej strony na to patrząc.

W każdym fachu zanim się rozpocznie niezbędne będzie zapoznanie się ze miejscem pracy. Oprócz tego konieczne jest odbycie instruktażu BHP - jest to szkolenie wstępne. I o ile na ogół pracodawca zatrudniając nowego pracownika i tak musi go zapoznać ze specyfiką pracy w jego firmie to o ile pracownik wcześniej pracował w tym samym zawodzie to nie musi odbywać wstępnego szkolenia bhp. To tyle. Spójrzmy jednak na inną rzecz.


Aby sporządzić prawidłową dokumentację powypadkową

Korzystając z chwili chciałbym zaktualizować swojego bloga. Tym razem chcę napisać na temat Obsługa bhp.

Zarządzanie firmą jest jedną z bardziej stresujących i czasochłonnych zadań. Pisałem już o metodach oszczędności czasu. Warto też oszczędzić sobie stresu i przekazać innym część swoich obowiązków - warto oddać firmom zewnętrznym np. sprawy BHP czy rachunkowość. Zwłaszcza w małych firmach gdzie nie opłaca się tworzyć etatu specjalisty bhp. Teraz o czymś innym.

Jeśli w firmie dojdzie do wypadku przy pracy to pracodawca ma obowiązek sporządzenia dokumentacji powypadkowej BHP. Jest to dość wymagające zadanie dlatego z pewnością warto w tej sprawie zdać na specjalistów. Podobnie wygląda kwestia sprawy, którą zaraz poruszę.

Aby sporządzić prawidłową dokumentację powypadkową BHP konieczne będzie wykonanie wielu czynności - wśród nich jest wykonanie fotografii miejsca wypadku. Robiąc zdjęcia należy zwrócić uwagę aby dokumentowały nie tylko samo miejsce wypadku ale również przyczyny jego powstania. Warto zastanowić się także nad czymś innym.

Obsługa firmy w zakresie bhp wiąże się z wykonywaniem wielu zadań. Jednym z aspektów tego zagadnienia jest opracowywanie instrukcji bhp. Instrukcje takie są wymagane praktycznie na każdym stanowisku pracy. Warto to zadanie powierzyć profesjonalnej firmie. Natomiast z innej strony na to patrząc.


Jeśli w firmie dojdzie do wypadku

Miło jest czasem napisać o czymś rozrywkowym ale tym razem znów chcę skupić się na innym temacie.

Prowadzenie firmy jest jedną z bardziej stresujących i czasochłonnych zadań. Pisałem już o sposobach oszczędności czasu. Warto też oszczędzić sobie nerwów i oddać innym część swoich obowiązków - warto oddać firmom zewnętrznym np. obsługę BHP czy rachunkowość. Zwłaszcza w małych firmach gdzie nie opłaca się tworzyć etatu specjalisty bhp. Oprócz tego chciałbym napisać także o:

Jeśli w firmie dojdzie do wypadku przy pracy to pracodawca ma obowiązek sporządzenia dokumentacji powypadkowej BHP. Jest to dość wymagające zadanie dlatego z pewnością warto w tej sprawie zdać na specjalistów. To tyle. Spójrzmy jednak na inną rzecz.

Obsługa firmy w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy wiąże się z wykonywaniem wielu czynności. Jednym z aspektów tego zagadnienia jest opracowywanie instrukcji bhp. Instrukcje takie są wymagane praktycznie na każdym stanowisku pracy. Warto to zadanie powierzyć profesjonalnej firmie. Teraz o czymś innym.

Czy warto samemu zajmować wszystkimi sprawami w własnej firmie? Niewątpliwie można trochę zaoszczędzić prowadząc samemu rachunkowość i zajmując się sprawami BHP. Jednak należy pamiętać, że twój czas jest cenny - można go przecież wykorzystać na pracę w firmie. Warto zastanowić się także nad czymś innym.

Więcej napiszę następnym razem, na dziś mam już dość tego tematu.


Podobnie wygląda

Wcześniej pisałem na swoim blogu na różne tematy. Tym razem chciałbym poruszyć tematykę Obsługa bhp. Zapraszam do przeczytania nowego wpisu.

W każdym zawodzie zanim się zacznie niezbędne będzie zapoznanie się ze miejscem pracy. Oprócz tego potrzebne jest odbycie kursu BHP - jest to szkolenie wstępne. I o ile zawsze pracodawca zatrudniając nowego pracownika i tak musi go zapoznać ze specyfiką pracy w jego firmie to o ile pracownik wcześniej pracował w tym samym zawodzie to nie musi odbywać wstępnego szkolenia bhp. To tyle. Spójrzmy jednak na inną rzecz.

Jeśli z powodu naruszenia zasad BHP lub z innych powodów nasz pracownik ucierpi w wypadku przy pracy to jako pracodawca jesteśmy zobowiązani sporządzić dokumentację powypadkową. Stosowne dokumenty należy również dostarczyć do ZUS - żeby nasz pracownik mógł uzyskać świadczenie z tytułu ubezpieczenia wypadkowego. Podobnie wygląda kwestia sprawy, którą zaraz poruszę.

Obsługa firmy w zakresie bezpieczeństwa pracy wiąże się z wykonywaniem wielu czynności. Jednym z aspektów tego zagadnienia jest opracowywanie instrukcji bhp. Instrukcje takie są wymagane praktycznie na każdym stanowisku pracy. Warto to zadanie powierzyć profesjonalnej firmie. Z innej strony patrząc.

Jeśli w firmie dojdzie do wypadku przy pracy to pracodawca ma obowiązek sporządzenia dokumentacji powypadkowej BHP. Jest to dość wymagające zadanie dlatego z pewnością warto w tej sprawie zdać na specjalistów. Warto zastanowić się także nad czymś innym.

Oczywiście to nie wszystko jeśli chodzi o ten temat ale na tą notkę wystarczy.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz