Polska szkoła jak działa każdy widzi :). Najczęściej o poziomie danej szkoły świadczą jej uczniowie oraz kadra pedagogiczna. Ale są też pozostałe istotne czynniki, a mianowicie wyposażenie i pomoce dydaktyczne. pomoce szkolne
Najtrudniej jest z przedmiotami ścisłymi, dlatego że często potrzebują rozbudowanego zaplecza. Odczynniki chemiczne nie mają wystarczająco długiego terminu przydatności, a nauczycielowi nie wolno wykorzystywać tych przeterminowanych. Ogólnie w polskich szkołach lekcje chemii nie są dla uczniów wystarczająco interesujące. Skarżą się oni przede wszystkim na brak doświadczeń, które przecież znacząco poprawiają atrakcyjność przedmiotu. Co innego na każdej lekcji liczyć mole, czy zaliczać układ pierwiastków, a co innego mieć do czynienia z prawdziwą chemią, kiedy widzimy realny przebieg zapisanych reakcji - nie tylko można w ten sposób szybciej zapamiętać przebieg reakcji, ale można się w to nieźle wciągnąć. Nic dziwnego, że chemia nie należy do chętnie wybieranych kierunków studiów - zdecydowana większość ma raczej negatywne doświadczenia z tym przedmiotem - mało kto odnajduje w sobie pasję do zapisywania wzorów reakcji. pomoce szkolne też jest ciekawie opisany temat Wpis inspirowany jest również pomoce szkolnepomoce szkolne - to całkiem niezłe Na ten temat napisali także na pomoce szkolne
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz